Skip to Store Area:

Retour & Garantie


•    Retourprocedure
•    Retourvoorwaarden
•    Garantie



Retourprocedure

Indien u uw bestelling wilt retourneren of ruilen, is het belangrijk dat u zich houdt aan onderstaande retourvoorwaarden:

  • De retourtermijn van 14 dagen is nog niet verstreken.
  • De retour is niet gebruikt, schoon, compleet, niet gewassen en onbeschadigd.
  • Alle labels en kaartjes zijn nog aan het artikel bevestigd.
  • De retourzending wordt degelijk verpakt zodat artikelen niet tijdens het transport kunnen beschadigen. Bij bestelde schoenen geldt dat de schoenendoos niet als verzenddoos gebruikt kan worden. U dient de doos degelijk te verpakken zodat deze niet beschadigd kan worden. Bij beschadigingen aan de schoenendoos door bijvoorbeeld plakband, wordt uw retour niet in behandeling genomen.
  • U stuurt bij uw retour de meegeleverde pakbon.

Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (verkeerde maat, fabricagefout) dan zijn de retourkosten voor onze rekening. Deze zullen achteraf worden teruggestort op uw bankrekening. Indien een bestelling gedeeltelijk wordt teruggestuurd, waardoor het orderbedrag onder de € 75,- uitkomt, worden verzendkosten niet vergoed.



Als u uw bestelling wilt ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, dan kunt u dit aangeven op het retourformulier dat aan uw bestelling is toegevoegd. Zodra u het retourformulier heeft ingevuld, voegt u deze toe aan uw retourpakket en stuurt u deze naar ons adres. (Gebruik voor ons adres de sticker op de meegeleverde pakbon). Als wij uw retour in ontvangst hebben genomen, zullen we de juiste maat naar u toezenden.

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Eventuele bezorgkosten voor een vervangend artikel zijn daarentegen niet voor uw rekening, ook als het vervangend artikel een orderwaarde heeft van minder dan € 75, dan betaalt u hier niets voor. (Normaliter betaalt u verzendkosten bij orders onder de € 75).



Als u uw bestelling wilt retourneren, u wenst geen vervangend artikel, maar u wilt uw geld teruggestort krijgen, vul dan het retourformulier in dat aan uw bestelling is toegevoegd. Zodra u het retourformulier heeft ingevuld, voegt u deze toe aan uw retourpakket en stuurt u deze naar ons adres. (Gebruik voor ons adres de sticker op de meegeleverde pakbon). Retourkosten zijn voor eigen rekening. Als wij uw retour in ontvangst hebben genomen, zullen we binnen 14 dagen het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.

 

Garantie voorwaarden

-    Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant.
-    Indien een klacht gegrond is, beslist Hardloop-Geest of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd.
-    Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Bijvoorbeeld vieze hardloopschoenen worden niet in behandeling genomen.
-    Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:

•    Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
•    Ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
•    Normale gebruiksslijtage;
•    Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
•    Schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.


Zie ook:   Klachtenafhandeling - Bezorgen - Veel gestelde vragen
Of:   Het totale klantenservice overzicht